My Anniversary tickers

Followers

Thursday, January 5, 2012

Sneak Preview Album Kawen Edisi Nikah

Ni ada beberapa keping saja gambar nikah dari OP. tak sabar tunggu album resepsi siap ni.. dorang kata cam muka Mila ombak rindu..btul ker? auwww! malu ;) 













suami yang malu2 nak posing


takleh nak upload sume..banyak sangat..hehe
tq for viewing :D

9 comments:

Asfiza said...

cantikkk..

veil awk pun cantikkk :D

hidayah hiddensity said...

tq asfiza :)

kaklong said...

comel...romantik nyer....nnt buan 3, giliran kak long pulak....:)

ZIEMA said...

ha ah sama. lagi2 pic yg ke 10 tu. very the mila tau.. auwww hihihi :)

btw kamu sgt cntik :)

hidayah hiddensity said...

kak long: tq.dupdap2 la ni.hehee..semoga semua berjalan lancar. mest excited kan?
ziema : ziema, saje je mode perasan lebih.hehe, btw, selamat berkenalan :)

maria fitria said...

cantik.. ohsem..:)

aneem said...

romantisnya dier...
tp cik abg dier malu2 kucing....
hehhehhehhe
paper pown sweet couple....

hidayah hiddensity said...

maria fitria : tq cik maria.syukur..editing op ni mmg I like the most.
aneem: ni kena paksa ngn Op buat gaya romantik klu nak gambar cantik.heehe.tq babe.

Azie said...

As salam. Boleh tanya, veil 2 lapis, dijahit sekali atau dipakai satu persatu sb nmpk mcm ada 2 lapis veil di atas kepala